Nisse Fredriksson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/NIssefredrik/
Ditt Hex-ID: 11000013e1c7f3d
Vad är din discord tagg? Eddies Favorit#5307
Vem var det som bannade dig? Vible
Hur lång tid var din ban? 8 dagar 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polis rökte sen frågade jag vill du slås på skoj jag menade ju inte det, sen så jagade vi varandra sen så sa han okej kom då, så sa jag nej jag skoja bara. Efter det så sprang vi runt på torg garaget och sen blev jag bannad för sunt för nuft
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte för jag vet inte om han eller jag gjorde fel, men jag tror det var jag som gjorde fel för jag började ju skämta med han
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kört voi på vägen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte frågat om vi ska slås fast det var på skämt
Har du lärt dig någonting efter din ban? jo inte skämta så mycket om att slås
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013e1c7f3d
Vad är din discord tagg? Eddies Favorit#5307
Vem var det som bannade dig? Vible
Hur lång tid var din ban? 8 dagar 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polis rökte sen frågade jag vill du slås på skoj jag menade ju inte det, sen så jagade vi varandra sen så sa han okej kom då, så sa jag nej jag skoja bara. Efter det så sprang vi runt på torg garaget och sen blev jag bannad för sunt för nuft
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte för jag vet inte om han eller jag gjorde fel, men jag tror det var jag som gjorde fel för jag började ju skämta med han
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kört voi på vägen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte frågat om vi ska slås fast det var på skämt
Har du lärt dig någonting efter din ban? jo inte skämta så mycket om att slås
Har du läst våra regler? Ja