Nekad Nisse Fredriksson | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nisse Fredriksson

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/NIssefredrik/

Ditt Hex-ID: 11000013e1c7f3d

Vad är din discord tagg? Norrland#5307

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 8 dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är bannad för sunt för nuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom kanske tyckte att jag inte tänkte på sunt för nuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polis rökte sen frågade jag vill du slås på skoj jag menade ju inte det, sen så jagade vi varandra sen så sa han okej kom då, så sa jag nej jag skoja bara. Efter det så sprang vi runt på torg garaget och sen blev jag bannad för sunt för nuft. Jag tänkte ju inte själv att han skulle säga ja, för han sa att han var e gud. sen kom han och en till kille och började jaga mig med en bil och försökte köra över mig. Dom körde över mig en gång men jag dog inte sen sprang jag in itorget var inga bilar kan köra så då började dom jaga mig med och en av killarna tog upp en kofot och skulle slå mig, fast jag inte hade gjort nått åt han. Så då sprang jag iväg och sedan hoppade jag över ett staket till torget igen. och då blev jag bannad för sunt för nuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. t. . Det var felaktig ban för jag gjorde ingenting mot dom och så kom det en annan kille och hjälpte honom att försöka få mig död alltså att jag skulle ha blivit vdm och rdm

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo, sista gången jag blev bannad så körde jag voi på gatan bland bilar och polisbilar, tror dom var med i ett scenario då men det stog bara att jag var bannad pågrund av att köra voi på gatan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo, bara pratat med han inte börja fråga han om vi ska slås fast det var på skämt enligt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte röka som barn och inte fråga polisen om han vill ha fight med mig, för det är ju lite dumt och fråga en polis om man ska ha fight. Så där gjorde ju jag bort mig ändå. PS Gör en ny överklagan för min gamla blev godkänd men kunde ändå ej komma in på servern

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka