Inaktuell Nisse | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bl1cky

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
32
Typ av förslag: Script

Berätta om ditt förslag Jag tycker att man borde få sno folks bilar men det borde finnas en krav att man måste vara kriminell och sen så måste man köpa en verktyg i svarta marknaden och med den där verktygen så går du till en bil och sen drar du item:en till "använd" och sen så försöker du låsa upp bilen. kriminella irl har snott bilar men då behöver dem typ verktyg för att kunna ta bilen.

På vilket sätt är det en förbättring? Det kommer bli roligare rp för kriminella och irl så brukar kriminella sno folks bilar. men då tycker jag det då ska man använda sunt förnuft, man ska inte gå och sno folks bilar hela tiden och att man vill ha coola bilar.

Länkar och annat material som visar förslaget: har inte

Tycker det låter som en bra idé. Kriminell roll tycker jag inte är ett måste men att stjäla bilar bör vara svårare än vad det är nu.

Du kan jue dyrka låset på bilar med F6 om du är med i ett gäng men du kan inte hoppa in i dom dock. Testade runt lite med det på egna bilar för att se om man kunde bara

Nej. Folk kan låsa sina bilar om de ej vill att dessa ska ha möjlighet att de blir tjuvkopplade. Helt orimligt att man ska behöva ha kriminell roll för någonting sådant när massor med andra saker redan är låsta bakom kriminellrollen, som i dagsläget är omöjlig att få ifall man inte är polare med kriminellansvariga eller har 1000+ kr att lägga på ett gäng. Onödigt.

Senast ändrad:
Nej. Folk kan låsa sina bilar om de ej vill att dessa ska ha möjlighet att de blir tjuvkopplade. Helt orimligt att man ska behöva ha kriminell roll för någonting sådant när massor med andra saker redan är låsta bakom kriminellrollen, som i dagsläget är omöjlig att få ifall man inte är polare med kriminellansvariga eller har 1000+ kr att lägga på ett gäng. Onödigt.
okej men om vi tänker att inte bara kriminell rollen får stjäla en bil men vad tycker du om förslaget dp?

Om vi tar bort det där med krav att ha kriminell roll, vad tycker ni annars om förslaget

Tillbaka