Nekad Nisse Eklund | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nisse Eklund

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199381252093/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Donken#3443

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Hejsan! Detta är min berättelse om Nisse Eklund. När Nisse var liten så hade han en snäll mamma men inte så snäll pappa. Hans mamma var ganska fattig och hade inga pengar. Hans pappa hade slagit honom flera gånger, så han träffade inte honom längre. Tyvärr så blev han då mobbad i skolan för att alla dem andra barnen hade pappor som tog hand om dem. Nisse gick på fotboll, Han var väldigt bra. Men när hand fotbolls lag hade match så var det bara hans mamma som kunde komma och kolla, pappan fick inte. Det tyckte dem andra barnen var roligt för att dem hade pappor som kom och hejade. Saken var ochså att han inte hade några vänner eller något hus. Han bodde bara i en liten liten lägenhet. När Nisse blev 19 så dog hans mamma. Han var jätte ledsen. Nu när han är större så vill han kunna starta ett nytt liv i Unive och göra sin mamma stolt. Hoppas han kan få en andra chans.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför jag ska bli medlem .det är för kunna jobb som polis eller något bra jobb. för att inte gå runt på dagarna och inte göra något skit och om jag vill bli krim i framtiden så måste jag vara medlem. och kunna köpa några coola bilar. jag är erfaren om rp jag vill tästa en ny bra rp server

Vad kan du bidra med till serverns RP? att spela för att det är kul eller utvekla sin rp en att spela för att ha makt och lalla på serven det är bara tråkit att bli bannade på en bra server som har bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att har rolit på ett scenario en att tänga att jag ska vinna det har scemario för om man tänker att man vinnar varje scenario få man inte så bra rp nivå

Hur hittade du Unive? Mina vänner sa att det var en bra server så jag provade serveren det var bra rp på serven Unvie gör så man utveklar sin rp

Nekad, Utveckla karaktärsbeskrivning och försök igen inom kort!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka