Nekad Nisse Eklund | Medlem ansökning [Limpan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nisse Eklund

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Donken#3443

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2009

Berätta om din karaktär. han heter Nisse Eklund och är 24 år gammal född 1998-01-04 men han bor själv har ingen fru eller barn. Nisse mamma heter Maria Eklund och är 47 år gammal och Nisses pappa heter Hasse Eklund och är 50 år gammal men bor långt borta från han så han träffar dom typ aldrig bara då och då när det är nyår och jul. Nisse gillar fordon han har en fin Volvo 740 men Nisse dröm bil är en Bmw . Nisse har inte så många vänner för att han är ganska ny i staden men försöker skaffa fler. Innan Nisse kom till den här nya staden så hade han många vänner han var ganska populär för dom bodde liksom inte i stor staden direkt mer i en villa. Nisse är en väldigt trevlig och hjälpsam person mot alla han ser och Nisse har ett favorit märke och det är EA7 för det är det skönaste han vet är att gå i han brukar gå runt i hemmet med dom fast när han ska jobba så tar han på sig lite finare kläder men Nisse favorit klädesplagg är nog hans jacka. Nisse vill senare i sitt liv när han är runt 26 år gammal ha fru och 2 barn helst så skulle han vilja ha en kille och en tjej men det kvittar för han kommer älska båda och så vill han ha en hund som ska hetta Jake och vara en golden retriever för Nisses favorit program som heter leif och billy så finns en volvo som han älskar så mycket. Nisse dröm jobb är att vara polis för han har alltid kollat på massor med filmer och tycker att det ser så roligt ut och Nisse kommer en dag i sitt liv att bli polis men den dagen kommer komma

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har haft svårt att hitta en bra server men när jag kom till Unive så insåg jag att jag hade hittat rätt server allt är bra många som spelar bra personer. Vill ha en bra RP server där folk är seriösa och jag har hittat den på Unive men som sagt så vill jag försöka få något roligt jobb spela RP ha en bra stund om dagarna för tycker FiveM är kul. Men jag vill vara snäll mot alla och och göra mitt bästa med att köra RP. Vill gärna kunna jobba på unive och kunna börja känna pengar och sedan kunna köpa någon ny fin bill i framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Nej man ska spela för att ha ett bra scenario där båda parter har kul i ett scenario och det kommer jag göra.

Hur hittade du Unive? Mina vänner sa att det var en bra server så jag provade serveren det var bra rp på serven

Nekad, utveckla
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka