Nekad Nisse | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl1cky

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071757168/

Ditt Hex-ID: 110000142400370

Vad är din discord tagg? Nisse#5551

Vem var det som bannade dig? Vet inte. Någon som har perms att banna folk i Discord servern.

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker gå med i discord servern så står det "This User is bannaed from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till Staffs att dem skulle ta bort min WL-Roll för att jag tänkte byta server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev till Staffs och Wl-Ansvariga att dem skulle ta bort min WL-Roll då jag tänkte byta server, ingen svarade och min roll försvann aldrig, det gick 2 timmar och sen när jag kommer in i discord för att kolla så ser jag att jag har blivit bannad från discord servern, jag frågade olika staffs och del-ägaren varför jag har blivit bannad men alla sa att dem ej visste.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, nu har jag fått reda på varför jag har blivit bannad och jag tycker att det var rätt att ni banna mig. Men detta kommer vara sista gången jag säger så, om jag börjar igen på Unive så kommer jag aldrig byta server, har en jätte vän här som jag vill rp:a med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var länge sen, när jag börja spela här. Jag och min kompis var vid bilfirman och han hade precis köpt en ny bil, jag stod bakom hans bil så han inte kunde åka därifrån, men problemet var att jag var afk och sen när jag kommer tillbaka så är jag bannad. Blev då bannad av del-ägaren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra det annorlunda, jag skulle skriva till staffs att jag tänker byta server för att man får inte skriva det, annars blir man bannad från dc. Istället så skulle bara ha lämnat dc istället för att skriva till nån staff, om jag gjorde det istället så skulle det inte bli några konsekvenser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag kommer absolut inte skriva till en staff att dem ska ta bort min Wl för att jag ska byta server. Jag kommer inte göra det nästa gång för att jag kommer inte byta server om jag börjar här på Unive igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår, jag har inte så mycket bråttom.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka