Nekad Nisse | Ban Överklagan (Simmekung)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spicy07

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sefsge/

Ditt Hex-ID: 11000014bb19215 mit hex är här

Vad är din discord tagg? hasbula#1122 är min dc

Vem var det som bannade dig? simmekung var det som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? min ban var 6 dagar lång och jag tänker säga sorry för allt de dära jag gjorde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi emote abusade i genom en dörr så vi förlåter ooss om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i fängelset med min vän och vi gick först in i gymmet när det var låst och det är helt fel och sedan gick igenom exit dörren men tyckte att det var fel så vi gick tillbaka in i fängelset och så blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt rätt det som vi gjorde så vi två ber om ursäkt .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte i håg något för till fället sorry.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vi hadde kunat skita i att använda emotes en så vi kunde bara vänta ut tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att man inte ska abusa sorry för det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka