Nekad Nisse | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spicy07

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sefsge/

Ditt Hex-ID: mitt hex är 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? hasbula#1122

Vem var det som bannade dig? BY G var det som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? min ban var då 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag tror att stafs valde att banna mig för att han inte såg hela senariot för att jag kniv huggde en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej jag vad vid piren och jag råka då köra på en grabb lite löst. Och då blev han vissligen sur och han slåg på mig. Då jag slåg till backa för att jag inte ville dö. Sen får han ner mig och matar slag på mig. i slut endan så slår han och sparkar ner mig mycket som fan. Då jag ligger meds 5 slag till s å dör jag. Jag kommer upp jag tar fram knbiven som försvar och jag knivhugger han. Men jag skulle ta han till sjukan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban eftersom att jag använde min kniv som ett vapen och de ska man absolut inte göra men det var ändå onödigt att han skulle hålla på och sparka ner mig och slå mig för en sån litten grej. men då blir jag ju irreterad så jag kniv hugger då han men a.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad tidigare för powergaming när jag flög ner från ett stup med bilen men landade på hjulen men valde att inte rpa mina skador eftersom att det laggade jätte mycket och jag försöte att fixa laggen så jag kunde rpa bättre efter de. men jag menar jag vill rpa på en fredags kväll ju så ja men du får ha det gött.!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata ut situationen och göra de roligt för båda parter istället för att döda honom och sedan dra där ifrån. Med han som sagt de var inte meningen att han skulle dö körde bara på honom för att han skulle sluta sparka på andras bilar. Nästan gång jag hamnar i en sådan situation ska jag tänka på vad jag gör för de får konsekvenser annars och jag ska alltid tänka på att båda parter ska få de så roligt som möjligt på servern nu framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, att jag aldrig ska bryta mot regler och tänka innan jag agerar för de får onödiga konsekvenser och jag förstår själv att det inte är så kul att bli dödad så jag ska alltid tänka innan jag gör något nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

asså BY G! är sämst inte aktiv skum toxic bevätnar folk otrevligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka