Nekad Nisse | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jswars

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199063581390/

Ditt Hex-ID: 110000141c342ce

Vad är din discord tagg? jswars09

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade knuffa till en person lätt med bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis och en kollega körde runt. Bilen blev snodd vi jag och min kompis satt kvar i den. För att vi höll på med jobb dc. Och sedan när vi kom tillbaka så satt någon random. I bilen,han hoppade ur. Så jag hoppade jag i förarsätet. Så körde jag där i från. Min kompis sa att jag skulle komma tillbaka i radion. När jag kom tillbaka. Så skulle min kompis hoppa in i bilen. Och då började han slå min kompis. Så då knuffade jag till han lite lätt med bilen. Så han flög typ 1 meter. Så hoppade min kompis in i bilen så körde vi iväg. Och så svart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktig ban då. Jag knuffade till han otroligt lätt med bilen. Bara för att han skulle sluta slå min kompis. Så jag tycker inte att det är är någon typ av VDm. Då jag hade en anledning att knuffa till han med bilen. Plus han kan omöjligt ha skadat sig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad några gänger tidagaren Var otroligt länge sedan så jag kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, för att jag försökte rädda min kompis ur en farlig situation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej. Då jag tycker att det är en felaktig ban och jag gjorde ingenting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa kan jag väll göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka