Nekad Nisse | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jswars

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199063581390/

Ditt Hex-ID: 110000141c342ce

Vad är din discord tagg? jswars09

Vem var det som bannade dig? Ac och Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Unive bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev avstängd från FiveM-servern för att jag använde soft aim. Jag förstår att detta kan låta som en dålig ursäkt, men jag brukar använda soft aim när jag bara vill ha lite skoj och skjuta på mina kompisar och andra spelare. Jag ångrar mig djupt för att ha använt det och inser att det var fel. När det gäller min avstängning på Discord-servern är jag dock osäker på orsaken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt en glock. Och jag skulle åka och köpa ammo. Men vi åkte först och köpte en mask. Och så drog jag upp vapnet och riktade. Och så såg jag "ow shit jag har kvar skiten" Men då blev jag bannad av ac.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker inte att avstängningen var orättvis. Jag förstår helt varför jag blev bannad och jag anser inte att beslutet var felaktigt. Jag erkänner mitt misstag och inser att mina handlingar bröt mot reglerna och förstörde spelupplevelsen för andra. Det är viktigt att reglerna upprätthålls för att alla ska kunna ha en rättvis och rolig tid på servern. Jag accepterar konsekvenserna av mina handlingar och respekterar ert beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är typ VDM och powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag aldrig borde ha använt soft aim. Det var helt onödigt och jag ångrar djupt att jag gjorde det. Jag förstår att det var ett stort misstag och att det påverkade spelupplevelsen för andra spelare negativt. Jag vill verkligen understryka hur mycket jag ångrar mitt agerande och försäkra er om att jag har lärt mig av mitt misstag. Min största önskan är att få en chans att rätta till det här och kunna spela på servern igen. Jag lovar att respektera reglerna och bidra till en positiv och rättvis spelmiljö framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Jag har lärt mig en viktig läxa och lovar att aldrig använda mig av fusk igen. Jag inser nu hur mycket det påverkar både min egen och andras spelupplevelse negativt. I framtiden kommer jag att tänka mig noga för innan jag agerar, och jag kommer alltid att följa reglerna för att säkerställa att alla kan ha en rättvis och rolig tid på servern. Mitt mål är att bli en bättre spelare och en mer respektfull medlem av communityn. Tack för att ni ger mig möjligheten att reflektera över mitt beteende och lära mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka