Accepterad Nisse | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jswars

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199063581390/home

Ditt Hex-ID: 11000010053c512

Vad är din discord tagg? Nisse2008#1188

Vem var det som bannade dig? Akam-o

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det vet jag faxtis inte. Jag tror att det är för att jag Marknads förde en annan server men grejen är att det är jag och min bror. Som delar dator. Och jag har försökt att få tag i högre uppsatta och berätta det. Men jag har inte hunnit det. För att jag har suttit i support och väntat men har inte fått någon hjälp. För att t.e.x Ägarna och dom högre inte har kommit support då har jag inte hunnit berätta det. Så det är nog därför han valde att banna mig. Kommer inte hända igen för nu har han en egen dator.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rp som brandman hade precis blivit kidnappad dom fail rp ganska mycket då jag hoppade support. Och sa vad som hade hänt. Då säger han men du är inte alls brand man jag bara va? Han bara ja du har indragna roller. Jag bara varför? Han sa jag ska kolla och så sa han att det varför att jag spelar på andra servrar. Jag bara okej. Och så lämnade jag servern. Men nu vill jag komma tillbaka till servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det tycker jag inte jag förstår varför han gjorde som han gjorde. Men det kommer inte hända igen då min bror har fått en egen dator.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har jag inte bara den här gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inte här jag försökte säga till han att spela på unive men han spelade på någon annan server. Och jag kunnde inte göra något åt det för då skulle Mamma och pappa bli sura och då skulle jag inte fått spela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska spela på andra servrar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka