Accepterad Niss_Hult | Medlem ansökning | Krato

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niss_Hult

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Abborre2016/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Cederlind

Vad är ditt discord namn? Ogsk8#3764

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2010

Berätta om din karaktär. han heter kalle oc och han är 21 år gamla han gillar mycket bilar och är duktig på att laga och renovera bilar. när han var lite så hade han det svår. hans förra familj var alkohol påverkade hela tiden och dem skrek på kalle Han fick flytta in i en annan familj som döpte om honom till nisse oc och han gillade sin nya familj så han gick med på att heta Göran. Som sakt så gillar han bilar och har haft ett flertal bilar som nya och äldre modeller på bilar. Görans favorit märke är Mercedes-benz. han gillar dem bilarna för att han tycker dem är snygga och har bra motorer. Göran är en människa med mycket känslor både glada och arga. Han blir oftast arg när någon på minner om hans familj, men han är oftast glad. Göran har alltid drömt att börja jobba på vianor eller Autoexperten för att han är bra på bilar och bildelar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på Unive eftersom jag rpar på en seriöst nivå medans jag följer reglerna. Jag har också varit medlem förut. Jag är också en aktiv spelare som spelar dagligen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Se till att scenarion kan bli kul samt att kunna göra som rp skills även kunna även kunna bli en till person som kan bidra mycket till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja att Det är så att servern blir njutnigsbar för båda parterna för mig och andra och att alla ska ha roligt även om jag eller motparten vinner så spela man för att det ska bli kul och realistiskt.

Hur hittade du Unive? youtube och några kompisar

mitt andra medlemskap blev fuckt om ni undrar ni får fråga ludde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka