- Förbjuden
- #1
Niss_Hult
Icke Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Cederlind
Vad heter du på discord? Ogsk8#3764
Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar typ oftas varje dag men oftast mer på kvällarna 0.00 från 4men nu e det ju sommarlov så det blir ju en del på dagarna ibland också.
Hur länge har du varit medlem på Unive? länge vet inte rent klart tyvär
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. :En Servervakts uppgift är att stödja och underlätta för Staff Teamet. En Servervakt ska inte leta problem, som Servervakt ska man ta det som det kommer. Ifall någon börjar lalla och bidra med en dålig RP-Nivå så ska du som Servervakt se till så att dom lär sig och inte lallar på det sättet som drar RP-Nivå'n låg. En Servervakts uppgift är att se till så att Scenarion håller en Hög RP-Nivå. Som en Servervakt ska du göra ditt bästa för att dom du bannat/kickat ska lära sig av det Regelbrottet dom begick. Som en Servervakt ska du ses som en bra Förebild, att gå runt och lalla på Piren medans du bär Servervakt rollen är inte att vara en bra förebild för Servern. Du ska vara mogen och hålla din egen RP Nivå hög, du ska liksom visa varför du bär Servervakts rollen. Du ska kunna alla Regler och sträva efter en bättre RP. Din Uppgift som Servervakt är att ta allt som det kommer, du ska liksom hålla koll på det som händer runt om dig. Din uppgift är att se det som Staffsen inte ser kan man säga. Din uppgift är att se till så att alla i din omgivning sköter sig och håller sig till Reglerna.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill hjälpa och underlätta för Staff Teamet. även för jag har intresse, och har erfarhenheter sen tidigare
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att du som Servervakt använder dina Perms till din fördel. Att ha Permsen endast för Revive eller kick i olika scenarion är inte okej. Att du tillexempel hamnar i en skottlossning, du dör och sedan använder dig av /revive för att inte förlora ditt vapen, det är en grov Abuse. Sedan också ifall du hamnar i en Skottlossning och sedan kickar dom som skjuter emot dig för att få en fördel är inte heller okej. Finns många olika exempel på Abuse men tycker dessa är ett par väldigt bra exempel då dom visar exempel på Grova Abuse, vilket också ger en bra bild på vad Abuse är i helhet.
Vad heter du på discord? Ogsk8#3764
Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar typ oftas varje dag men oftast mer på kvällarna 0.00 från 4men nu e det ju sommarlov så det blir ju en del på dagarna ibland också.
Hur länge har du varit medlem på Unive? länge vet inte rent klart tyvär
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. :En Servervakts uppgift är att stödja och underlätta för Staff Teamet. En Servervakt ska inte leta problem, som Servervakt ska man ta det som det kommer. Ifall någon börjar lalla och bidra med en dålig RP-Nivå så ska du som Servervakt se till så att dom lär sig och inte lallar på det sättet som drar RP-Nivå'n låg. En Servervakts uppgift är att se till så att Scenarion håller en Hög RP-Nivå. Som en Servervakt ska du göra ditt bästa för att dom du bannat/kickat ska lära sig av det Regelbrottet dom begick. Som en Servervakt ska du ses som en bra Förebild, att gå runt och lalla på Piren medans du bär Servervakt rollen är inte att vara en bra förebild för Servern. Du ska vara mogen och hålla din egen RP Nivå hög, du ska liksom visa varför du bär Servervakts rollen. Du ska kunna alla Regler och sträva efter en bättre RP. Din Uppgift som Servervakt är att ta allt som det kommer, du ska liksom hålla koll på det som händer runt om dig. Din uppgift är att se det som Staffsen inte ser kan man säga. Din uppgift är att se till så att alla i din omgivning sköter sig och håller sig till Reglerna.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill hjälpa och underlätta för Staff Teamet. även för jag har intresse, och har erfarhenheter sen tidigare
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att du som Servervakt använder dina Perms till din fördel. Att ha Permsen endast för Revive eller kick i olika scenarion är inte okej. Att du tillexempel hamnar i en skottlossning, du dör och sedan använder dig av /revive för att inte förlora ditt vapen, det är en grov Abuse. Sedan också ifall du hamnar i en Skottlossning och sedan kickar dom som skjuter emot dig för att få en fördel är inte heller okej. Finns många olika exempel på Abuse men tycker dessa är ett par väldigt bra exempel då dom visar exempel på Grova Abuse, vilket också ger en bra bild på vad Abuse är i helhet.