Nekad Niss_Hult | Ansökan till Servervakt [Akerman] [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Niss_Hult

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Cederlind

Vad heter du på discord? Ogsk8#3764

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15 - 00

tisdag 15 - 01

Onsdag 15 - 01

Torsdag 15 - 01

Fredag 15 - 01

Lördag 15 - 01

Söndag 15 - 02

Hur länge har du varit medlem på Unive? länge vet inte rent klart tyvär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa normalt och sedan ta återgäder och det förekommer regelbrott eller lall i dess omgivning. En servervakt har även som uppgift att hjälpa staffs och gör deras jobb mycket enklare då de kan ta återgärder på t.ex en lallar även kunna göra det bättre senario

Varför vill du bli servervakt på servern? : Jag vill bli servervakt för att jag är vildigt erfaren och rättvis. Jag har varit servervakt och staff tidigare, jag kan reglerna jätte bra. Abusear inte, har aldrig fått en indragen roll, spelar för att ha kul och göra roliga scenarion. Jag tror också att jag kommer att förekomma i många scenarion och situationen där jag hade behövt vara servervakt för att kunna göra de bättre t.ex om jag är med i butiksrån och en blir knockad av miss. Istället för att det ska bli kaos och problem med scenariot så kan jag använda mig av komadot /revive (id)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag tycker att korruption och abuse är olika saker men betyder samma för att man använder sina perms och sin roll för att få fördel. Om jag ska förklara det mer i ord så anväder man de permsen man fått för att vinna scenarion då man kan ha toggleid på eller kicka någon för att man håller på att förlora ett scenario. Eller använda de för att slippa konsekvenser t.ex om sin karaktär är hungrig och håller på att svllta så revivear man sig själv för att slippa rpa på att man är hungrig och använder sina perms för att inte dö/knockas ingame.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka