Nekad Nises | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nises

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Användarnamn: Nises

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/VILLE040226/

Vad är din discord tagg? Nises#9062

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? RDm i greenzone

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att mina 2 vänner blev bannad i 4 dagar och jag blev bannad i 5 dagar när vi gjorde samma grej och samma scenario samma tid och samma plats och bannade samtidigt.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte bråka med dem i greenzone och inte börja starta slagsmål på grönt gräs. RDM är skitsnack då vi stod i 15 minuter och bråkade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ej bråka i greenzone. Rdm är skitsnack vi stod och argumenterade och försökte lösa de i 15 minuter.

Har du läst våra regler? Ja

Så du säger att det är felaktigt när du döda nån på greenzone? Det är ju en rätt ban

Så du säger att det är felaktigt när du döda nån på greenzone? Det är ju en rätt ban
Har redan fått min ban men de måste ha blivit nån bugg för att var bannad i 4 dagar och sen nu är jag bannad i 5 dagar när mina vänner blev bannad i 4 dagar.

Har redan fått min ban men de måste ha blivit nån bugg för att var bannad i 4 dagar och sen nu är jag bannad i 5 dagar när mina vänner blev bannad i 4 dagar.
Jag har redan fått mitt straff för de jag gjorde och jag de var fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka