Accepterad NirrepirreElit | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NirrepirreElit

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142825865/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Köpsén

Vad är ditt discord namn? NirrepirreElit#8944

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl-Gustaf Andersson han är 32 år och är uppvuxen i Stockholm men flyttade till Luleå då han var 20 han har 2 barn med hans flickvän Nadja som är 33 år, barnen heter Adam och Felicia. Adam är 8 år och Felicia är 11 år dem bor alla i en lägenhet i Luleå. På fritiden tycker Karl-Gustaf om att vara i garaget och hålla på med sin bil och skoter, han tycker även om att var ute med familjen i skogen och grilla korv och köra skoter. På sommaren så brukar Karl-Gustaf och hans familj fara ut med deras båt till en liten ö där dem brukar hyra en stuga och sova över några nätter. han tycker även om att titta på fotboll och hockey, och han gillar att vara med vänner grilla och ta en öl och bara njuta av livet han är väldigt engagerad i sina barn skol gång och sporter. Adam spelar fotboll och Karl-Gustaf brukar vara hjälp tränare till Adams lag, han följer med på cuper och matcher. Felicia går ridning och Karl-Gustaf brukar skjutsa hanne till stallet och stanna och titta. När Karl-Gustaf var i 11 års åldern ramlade han ner från en klätterställning och slog i huvudet så han fick en hjärnskakning denna hjärnskakning gav Karl-Gustaf en lätt hjärnskada som gör att det blir svårare för honom att minnas saker. Karl-Gustaf tycker det är intressant med ekonomi och han är väldigt aktiv när det gäller val omröstning och andra politiska frågor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat mycket på unive utan medlemskap och tycker det är väldigt roligt. men jag skulle vilja göra mer saker som t.ex skaffa ett jobb som kräver medlemskap och ha de privilegier som en medlem för om jag kan göra mer saker tror jag att spelet skulle bli ännu roligare för mig. Jag kommer att sköta mig och Försöka höja min och serverns RP nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle vilja ha möjligheten och bidra med så mycket jag kan för att försöka höja servens rp nivå och göra så att alla har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om t.ex om man är krim så ska man tänka på poliserna och tänka att dom gör bara sitt jobb och att man kan tänka på att du behöver inte alltid vinna scenariot

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om unive och jag tänkte först att min dator inte skulle klara av det men sen kollade jag på youtube och tyckte det såg väldigt kul ut. så jag provade och det var roligare än jag hade tänkt mig och datorn klarade det ut märkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka