Accepterad NiPpEl | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nippel

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
-4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362121445/

Ditt Hex-ID: 110000117f3d4e5

Vad är din discord tagg? Nippel#5500

Vem var det som bannade dig? Complain

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: jkxann Anledning: powergaming Går ut om: 1 dagar 6 timmar 37 minuter Placerad av: Complain ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vår förare som körde bilen efter vårt bankrån körde för fort, och det blev en tråkig rp för polisen, det var lite powergaming 2 inblandat för att vi körde ju från bankrånet direkt efter vilket gjorde att vi tjänade lätta pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi fixade gisslor och sedan påbörjade vi ett bank rån. Jag la fram planen att vi skulel ha crossar som stog för att vi skulle ha en liten annan och vanlig roligare flyktväg. Alla som skulle vara med sa Nej till detta och vi skulle köra därifrån med en bil. Sedan åkte vi från bankrånet och klarade oss utmärkt. Det var väldigt tråkig rp eftersom att polisen hade ingen chans, samt att jag skulle inte brytt mig om vi åkte in eftersom att det är en rolig och bra fängelse rp på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felatkig ban, utan jag förstår att vi blev bannade. Jag ska absolut övertala de persoenr som är med på nästa rån att vi ska ha en bättre och roligare flyktväg när vi ska ta oss ifrån banken, detta kändes extremt lätt. Nästa gång ska polisen ha en chans att faktiskt vara med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat övertala de bättre att vi inte skulle ha en bil som går bra för att komma från rånet, jag skulle sagt och fått dom att gå med på att ha en roligare flyktväg,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att planera lite extra och involvera polisen lite extra i ett sådant stort scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka