Accepterad NiPpEl | Ban Överklagan [Rasmus.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nippel

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
-4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362121445/

Ditt Hex-ID: 110000117f3d4e5

Vad är din discord tagg? Nippel#6190

Vem var det som bannade dig? Rasmus

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: im1231231231231231age.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Föra att jag pratade ooc ingame och det är strikt förbjudet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit inne på Drobz lall och varit inne och lallat med mina polare osv, jag kunde inte prata ingame i hans voice chat så att jag satte på open mic för att jag hade push to talk på innan. Efter det så fungerade allt som det ska och jag kunde prata ingame och det funkade, jag vare inne en stund till och sedan så lämnade jag. Jag bestämde mig för att gå in på Unive och då hade jag glömt bort att jag hade open mic. Sedan så spawnar jag in och ska åka till torget, för att möta upp en kompis, på vägen dit så ser jag en bil som har skjutit mot oss och då följer jag efter och de krockar och då åker jag fram till det och då belv jag först sv bannad sedan fick jag en förlängd ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban men eftersom att jag var inne på Drobz lall så hade jag glömt bort och då känns det onödigt med en sån lång ban, eftersom att jag vill kunna rp. Men som sagt ett fel är ett fel och det blev så den här gången.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små bans när jag började med rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dubbelkolla om jag hade open mic eller inte men eftersom att jag glömde bort så kunde jga inte gjort så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid dubellkolla mina chatt inställningar innan jag börjar rp efter jag varit inne på Drobz lall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka