Nekad NiPpEl | Ban Överklagan [Rasmus.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nippel

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
-4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362121445/

Ditt Hex-ID: 110000117f3d4e5

Vad är din discord tagg? Nippel#6190

Vem var det som bannade dig? Rasmus

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: im1231231231231231age.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade ooc ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på Drobz lall och där kunde jag inte prata, så därför satte jag på Open Mic och då funkade det att prata på Drobz server. Sedan gick jag in på Unive och sedan glömde jag bort att jag hade open mic och så träffade jag några grabbar och sedan så blev jag sv bannad och nu förlängd ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban, för att jag hade open mic och jga pratade ooc ingame

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små bans när jag var helt ny till rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat titta om jag hade min mic på eller inte och dubbelkollat innan jag började prata ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid dubbelkolla sina micinställningar innan man börjar rp och speciellt efter man har varit inne på Drobz lall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka