Accepterad Ninso | Medlem ansökning [W!BØ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ninso

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199272694372/

Vad är ditt namn i verkligheten? VINCENT

Vad är ditt discord namn? Ninso#5228

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan Quader från Burundi/Östafrika men han flyttade till Sverige när han var 4år- han hade en tung uppväxt med sina två brödrar osman och Berikat. Hassan var en loyal snäll person men om någon iriterar han då är han inte lika snäll mot de. hans mamma gick bort när han var bara 3år. det tog Hassan väldigt hårt i hjärtat. Men han krigade vidare fortfarande. han gick ut gymnasiet sen började han jobba på en verkstad i Sundsvall och meka bilar. där kom hans intresen in om bilar. han gillar bilar han mekade med BMWs och Volvos i hans garage. tills han blev 19 år. Och nu vill han börja jobba på nått mekaniskt jobb. sc styling eller nått. hans dröm är att sitta i sin dröm bil och känna att han har lyckats. men nu fortsätter hans liv i unive rolepaly.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har en väldigt hög kvalitet på RP nivå. Och jag har väldigt intressanta karaktärer som bidrar mycket på servern. Jag är som en Main karaktär på servern. Men det är också bra att jag blir en medlem på servern för jag har kört på denna servern 2021 i ett år då och lärt mig hur denna servern fungerar. och jag har sätt när andra spelat på den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög kvalitet med RP och seriös men framförallt ROLIG. jag vill inte att nåogot lall ska ske för det förstör RP miljön. exempel i stora senarion. men jag bidrar med en rolig och seriös RP nivå. som är bra rolig och jag har riktigt Nice beteende

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska alltid vinna i ett senario. utan att ibland förlora ett senario för någons annan skull/vinning.

Hur hittade du Unive? genom streamers exempel cosmo_bt och drobz1 sen så laddade jag ner fivemn och började köra unefterive och det var ett bra beslut. många vänner kör på denna servern och de tipsade denna servern till mig för jag letade en. Bra och rolig server och då värkar Unive som ett bra beslut

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars nekas den automatiskt. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka