Nekad Ninso | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ninso

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199272694372/

Vad är ditt namn i verkligheten? VINCENT

Vad är ditt discord namn? Ninso

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan quader och är 22år gammal. När han var fyra år så flyttade han och hans mamma till sverige och hans pappa stannade kvar i Burundi i Östafrika. När han Bode i Burundi så levde hans familj väldigt fattigt och han bror dog när Hassan var två år gammal dom Bode i ett litet hus byggt av lera och halm. Hassan är ganska snäll, rolig och skämtar mycket med sina vänner. Han är intresserad av att köra bil och mecka med bilar. Hans kompisar är kriminella och dom försöker få in han i det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är bra på RP och har kört på många RP servrar. Jag hoppas att jag kan bidra med bättre RP och roligare server

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag hoppas att jag kan hjälpa till att förbättra servens RP och göra den roligare på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska alltid vinna i ett senario. utan att ibland förlora ett senario för någons annan skull/vinning.

Hur hittade du Unive? mina vänner tipsade om den och jag har sätt andra streamers sköra på den också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka