Nekad Ninso | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ninso

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199272694372/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Ninso#5228

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? Perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anledningen är Korrutpion inom yrket

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde en sak som var fel men jag trodde inte det var fel. Min vän sa att man fick ta ut vissa saker och eftersom jag är ganska ny så trodde jag på han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade träfat en kompis i unive som var krim. Jag sa till han att jag var polis och då sa han att jag kunde at ut vapen åt han så skulle jag få pengar av han. Han sa att man fick ta ut vissa pengar och attt dom inte kunde se att jag tog ut saker. Så jag gick till förådet och tog ut detr han bad mig om att ta ut sen gav jag de till han. Då tänkte jag att jag kanske också skulle bli Krim så jag gick och sa upp mig. Sen lämnade jag och när jag letade efter donationer så hittade jag den inte så jag skrev en sak i chatten för att jag skulle se om jag var medlem eller inte och då såg jag att jag inte var medlem. Efter det så gick jag in i support och frågade varför och då sa dom att det var för korrutpion inom ytket sen när jag skulle tästa gå in i så stog det också att jag var prema bannad för de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har förstått nu i efter hand att det var jag som gjorde fel. Men då visste jag inte att det jag gjorde var fel och min så kallade "vän" lurade mig och sa att man fick göra så. Så jag undrar om jag kan få en mildare ban och sen bara lämna tillbaka sakerna och inte göra om det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råkade missklicka på torget och slå en kille och då kom det fram massa andra folk och började slå mig så då slog jag tillbaka och då bliv jag banad i 2dagar. (Jag tror jag bara blivit bannad 1 gång) Jag tog lära av den banden att man inte ska slåss på torget och gå därifrån om det är folk som vill bråka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag gissar att du menar förra gången jag blev bannad och då hade jag kunna gått därifrån och inte slagit tillbaka. Om du menar nu när jag vart bannad så hade jag kollat upp först om man fick göra så som han sa och om man inte fick det få skulle jag struntat i och göra de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte alltid ska lita på folk och att man blir bannad om man är korrupt. Att man också inte ska ge ut saker som jag har fått av mitt arbete. Och det är därför jag frågar om jag skulle kunna få en mildare ban och försöka ge tillbaka sakerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har förstått det.

Vi har skrivit ut många gånger att korruption är inte okej och du fortsätter ändå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka