Accepterad Ninso | Ban överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ninso

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199272694372/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Ninso#5228

Vem var det som bannade dig? Douflas#6925

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ör att jag och min vän körde på varandra och inte rpade på /me ont eller /sme Skadad. vi tänkte inte riktigt efter vad vi gjorde där. det kommer inte upprepas det kan jag försäkra dig om vi skulle rpat på /me och /sme men vi gjorde det inte. detta är en rätt ban men vi har lärt oss nu efter våran ban. detta var dålig rp av mig och min vän och detta kommer aldrig att ske igen vi lovar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid en klädaffär och min vän var vid piren. Jag ringde han och sa att han skulle komma till mig och han skämtade med mig och försökte vara dryg. Sen när han kom så körade han in i mig ett flertal gånger för han försökte vara rolig. Och så dum som jag är glömmer jag rpa på skador för jag tänkte inte på de för jag frågade vad han hållde på med. Jag ångrar vad jag gjorde och att jag inte rpade på det, Om ni unbannar mig så lovar jag att det inte kommer hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel som inte rpade på mina skador och jag ångrar att jag inte gjorde det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hållde på att göra en sak på en annan sida när jag var inne i unive och då när jag tryckte på skärmen för att det skulle gå tillbaka så jag kunde röra mig i unive så råkade jag slå till en kille som stog bredvid mig. Jag sa förlåt och att jag råka men då kom det fram massa andra killar och började slå mig så jag slog tillbaka och sen blev jag bannad. Den andra var att jag körde bil på sanden och det var powergaming men det viste jag inte då. Men det var inga långa avstängningar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort fel är att skriva /me ont tillexempel och sen fråga varför han gjorde som han gjorde och jag ångrar att jag inte gjorde de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vi gjorde fel i detta fall genom att inte rpa på våra skador och inte skriva /me/sme och att tänka en extra gång innan man gör dumma saker som detta fall. men detta kommer aldrig upperepa igen jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka