Accepterad ninoirl | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ninoirl

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/NinoIRL/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nattis

Vad är ditt discord namn? "nino"#9373

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Nino Jensen va bara till en börja en normal person som bodde hemma med sin föräldrar och sin syster betty.

Nino älskade sin familj jättemycket men dom gillade inte henne lika mycket eftersom att istället för att plugga fokusera på att studera skaffa jobb och allt sånt valde hon att gå mer in till det kriminella livet istället och hänga runt gäng och andra typer av kriminella människor och sätter sig själv i väldigt farliga situationer men hon kommer alltid ut ur okej.

Allt sluta med att ingen från familjen ville prata med nino förutom betty som hade valt den andra vägen i livet som att bo hos deras föräldrar studera skaffa jobb osv men när som pratade så berättade nino att hon gillade att vara i den kriminella kretsen hon kände att hon kunde göra det hon ville istället för att följa regler och vad folk säger att hon ska göra Betty va ledsen över att höra detta men acceptera det eftersom det var vad hennes syster ville göra med sitt liv.

Nino flyttade ut och började jobba på lite olika ställen så som i gäng klubbar maffian och massa andra olika typer av saker däe hon kunde göra det hon ville istället för att bli tillsagd

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vet inte exakt vad jag kan bidra med men jag skulle säga bra rp mycket skratt och bara att alla ska ha det roligt och trevligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är min först svenska rp server någonsin som jag kommer spela i har aldrig varit i en annan innan vill testa och se hur det är

Hur hittade du Unive? TikTok och Fivem ServerList

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna träffa nyttt folk utväckla min RP och karaktär osv och bara skapa mer mycket rp hänga med alla snacka och träffa nytt folk

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att alla ska ha det kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte just nu eftersom jag är på semseter men när jag är hemma kommer jag vara inne så ofta jag kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka