Accepterad ninoengstrom | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ninoengstrom

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: ninoengstrom

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199053651526/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nino Engstrom

Vad är ditt discord namn? Torpeden#6024

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp svårt och började i tidig ålder med brott. Redan när han var 13 rökde han på hash och sålde hash sen vart det bara värre och värre när han fick tag på mer kontakter för då började han sälja sveriges mest använde och sålda vara cocainet. När han var 16 år så blev hans pappa skjuten av en kille som han var skyldig penger och det var då allt spårade för det var så att han köpte ett helt skåp med vapen för att han skulle döda hela den killens familj och då var han bara 16 år. När allt var planerat då smällde det för då hade hans kompisar också joinat hans planer satt dom åkte 15 personer till killens familj och stormade huset och dödade alla 5 i hans familj och sen åkte dom iväg i tre bilar i full fart för dom behövde lämna området och hela staden satt nu har dom hittat staden swedish-knight där dom inte är lika grova och försöker börja om på nytt. Dom började med att köpa kläder sen så köpte dom en mobil och en varsin bil satt nu söker dom jobb men det kanske sker att dom fortsätter med kriminaliteten det vet dom inte en

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för jag gillar att rpa och vill få det så seriöst som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag kommer vara aktiv på senna server.

Hur många timmar har du på FiveM? 20 timmar på det hät kontot men 126 på ett annat steamkonto men vart bannad i cs fast jag inte hade hacks satt vill inte ha det kontot

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den på en hemsida som hette trackyserver och det var längesen.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja en gång för då blev jag anklagad för modding men sen visade jag philip glitchen som hände och det var längesen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja. swedishknight

Godkänd, du kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Låser och arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka