Inaktuell Nino#8489 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Emin

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Emin

Vad heter du på discord? Emin#8489

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker om att hjälpa personer vilket är en stor del av mig. Och nu när jag har spelat på servern ett tag och känner mig trygg här så vill jag också att andra ska känna samma sak. Jag brukar att spela på unive för det mesta av min fritid och nu så vill jag ta medlemskaps intervjuer eftersom att det är något annat jag kan göra utan att tröttna på det för att det låter kul att läsa ansökningar och ta intervjuer. Jag märkte också att det är många spelare som inte har medlemskap eftersom att de är nya i rp världen. Och om dom personerna inte skaffar medlemskap så kan det vara tråkigt för dom att spela eftersom att de inte kan få ett riktigt jobb t.ex polis eller sjukvårdare. Och senare i framtiden när jag hänger med i svängarna så blir jag kanske en servervakt vilket kan förbättra rp´andet på servern och som sagt få fler seriösa personer att spela på unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Det är ett bra val att välja mig som en medlemskaps ansvarig. Vad jag menar md det är att jag kommer bidra till en bättre server medans jag gör den större vilket jag vet att alla på unive gillar och speciellt staffsen. Jag gör den större genom att ta seriösa rp´are på intervjuer. jag är även aktiv minst 4 timmar varje vardag och på helgerna minst 5 timmar. Och på en stor del av min tid kommer jag ta intervjuer som jag själv känner att det passar mig och låter roligt. I discord har jag den alltid på online vilket gör mig snabb på att svara i pm. Mina misstag lär jag mig av hela tiden vilket förbättrar min personlighet och gör så att fler folk känner sig tryggare inför intervjun. Jag tycker också om att hjälpa personer både i rp världen och i riktigas världen och jag brukar oftast vara lung och chill vilket är skönare för allihopa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk så bra som möjligt. Jag brukar oftast kolla på ´´first impressions`` eller i andra ord första intrycket. Jag brukar oftast fråga folk hur deras dag har varit för att de ska känna sig lite tryggare att prata med mig. Sedan så dömmer jag inte dom för att vara så trevlig som möjligt. Samt så presenterar jag mig i rätt läge så de kan lära att känna mig. Jag brukar oftast säga till folk i ett finare sätt hur de kan förbättra sig tills nästa gång. Och med det syftet så förbättrar dom sig vilket är en positiv konsekvens.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skullet påverkat unive på ett positivt sätt. Jag är väldigt aktiv här på forumet samt i discorden. Jag skullet även tagit intervjuer och läst ansökningarna väldigt ofta och sedan gett dom svar inom kort tid.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1.Alla medlemmar har stora krav för att bilda en trygg server. .Visa respekt till allt och alla. Respekt är en stor del av rp´andet. Staffsen behöver respekten till allt hårt jobb som dom gör. Respekten behövs till att vara social och bilda en seriös rp på hög nivå.

2.Ha koll på alla huvud regler. Huvudreglerna är ett av det viktigaste som man bör veta i unive. För att rp´a seriöst så bör man veta huvud reglerna. Huvud reglerna är vägen till en bra rp genom att lära folk rp´a. När jag var nybörjare så pratade jag ooc vilket jag inte hade någon aning om tills jag blev bannad och då så berättade mina vänner att jag bör läsa reglerna för att förhindra att bli bannad av dålig rp.

3.Ansvar till sitt eget konto. Medlemmarna i unive behöver ha ansvar för sitt eget konto. Medlemmarna har stort ansvar för sitt eget konto eftersom att de personer som inte har ansvar till sitt eget konto kan bli bannad och går in i support vilket jag kan förstå är jobbigt att höra ´´Det var min brorsa som spelade på min dator``. Staffs borde inte höra detta och det är därför varje person i servern borde ha ansvar för sitt eget konto.

4.Mogen nog. Att vara mogen är en stor del av rp världen. Medlemmar som ej är mogna kan oftast bli bannade för lall eller suntförnuft. Staffsen kan tycka att det är jobbigt att behöva banna folk för att de är omogna, För att bilda en bra rp ska man inte vara omogen för att det bara irriterar staffsen som försöker jobba så hårt som möjligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskaps ansvarig är att se till så att rätt personer blir medlemmar. Om det är någon som lallar under intervjun så är det ett dåligt tecken enligt mig. medlemskaps ansvariga är ungefär som en poliser som släpper igenom personer som verkar vara seriösa och det finns också videos på youtube som förklarar vad man bör veta och vad man har för ansvar som en medlem. Överallt så har jag ansvaret som vanliga medlemmar + dom ansvaren jag sa nyss

Hur ser din aktivitetet ut? lov 12:00-00:00 skoldag 16:00-22:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Är ej med i en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Näe

Senast ändrad:
Inaktuell, är du fortfarande intresserad får du göra en ny ansökan.

Med Vänliga Hälsningar,

RAZIK - Helper
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka