Ninjabananen | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikael Lolsson

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
10
Användarnamn: Ninjabananen

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad heter du på discord? Ninjabananen#8647

Ange ditt födelsedatum 29 September 1988

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Rätt så ofta. men mellan 18-01 oftast.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vet attt vara staff kommer inte att påverka varken mig som chef för advokatbyrån ELLER byrån i sig, jag litar till 100% på mina anställda.

Dessutom så har vi inte sååå jätte mycket att göra så jag har tid att fokusera på att vara mod/admin

Jag kommer hålla mina texter korta med koncist, känner inte att jag ska överflöda med massa smör snack eller annat BS som 99% av alla andra gör.

Mitt främsta mål är för att få upp seriositeten på servern, se till att folk sköter sig.. Agera snabbt på FailRP,VDM,RDM o dylikt. Nu eftersom jag inte är rikspolischef längre och jobbar som advokat så jag har mycket mer tid att lägga på att bygga upp seriositeten.. Jag vet hur servern funkar, jag vet hur RP nivån ska vara och jag kommer agera på det. Jag kommer inte vara partisk mot någon och agera snabbt men rättvist.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Se till att servern håller sig på en bra nivå, kommer att specca då tiden finns på speciella ställen där det oftast händer "guda ärenden" för att se att folk sköter sig.
När man har spelat five M i så många +1000 timmar så vet man när folk sköter sig och inte. Jag kommer var hård mot dom hårda och snäll mot dom snälla. Så länge folk förstår vad dom gör för fel så kan man komma undan med varningar osv men gör man värre saker så får man förvänta sig ett hårdare straff.
Jag tycker att jag har bra koll på vad som är rätt och fel, och jag kommer behandla alla med respekt och även få allas versioner berättade innan man gör sin "dom".

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på en server tidigare, min roll där var att upprätthålla seriositeten där med. kicka/banna folk som inte sköter sig och dylikt.. jag var staff på den servern i ca 4-5 månader medans jag också spelade där, var även med som staff under större scenarion.

Har du några tidigare erfarenheter? Detta är samma fråga som innan bara omformulerad. Men utanför GTA så har jag varit staff/mod/admin på Esportal.com då det startade och hade hand om allt från reports till att vara "teamleader" för mina egna i min grupp.

Vad kan du om skripts? Jag kan inte mycket om scripts, men det är nog inte svårt alls att lära sig. så det är inga bekymmer.

Varför vill du bli staff? Samma som innan.
Se till att servern håller sig på en bra nivå, kommer att specca då tiden finns på speciella ställen där det oftast händer "guda ärenden" för att se att folk sköter sig.
När man har spelat five M i så många +1000 timmar så vet man när folk sköter sig och inte. Jag kommer var hård mot dom hårda och snäll mot dom snälla. Så länge folk förstår vad dom gör för fel så kan man komma undan med varningar osv men gör man värre saker så får man förvänta sig ett hårdare straff.
Jag tycker att jag har bra koll på vad som är rätt och fel, och jag kommer behandla alla med respekt och även få allas versioner berättade innan man gör sin "dom".

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på annan server

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Jo men absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka