Accepterad Nimeon07 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nimeon07

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nimeon

Vad är ditt discord namn? Nimeon#8585

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att gå under namnet Nimeon Hedal och kommer att vara 28 år gammal. Han har planer att bli polis ska börja plugga som studerande inom snar framtid. Han har alltid drömt till att hjälpa människor och få bort dem onda människorna från staden. Han är uppväxt i en svensk familj bland rikedom och har aldrig testat droger. Min karaktär är en icke rökare och tränar dagligen på gymmet. Han är 187 Cm lång har en tatuering på halsen och har blåa ögon samt blont hår. Han hade en flickvän och blev dumpad så han flyttade till unive staden och försöker få ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till bättre rp med social rp och roligare. Jag kommer såklart att följa alla regler serven har och hoppas med att som rpar med mig kommer att gilla mig. Jag kommer att bidra så det finns mer balans mellan poliser och kriminella genom att bli en polis och mitt mål är att bli högt uppsatt så är jag den polisen som kan bestämma över stormingar av gäng osv men dedär är om nog några månader.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska rpa för sin egen vinst. Att man ska rpa mot det som är verklighetstrott. Annars kommer det leda till att det inte blir lika bra rp vilket man vill undvika. Och man ska inte vara självisk och alltid försöka vinna ett scenrio för det leder oftast till att det blir korta och tråkiga scenarion istället ska man satsa på långa roliga bra rp scenarion.

Hur hittade du Unive? En vän som heter bogmadur inva mig

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka