Nekad Nimeon07 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nimeon07

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/iamhotlikechickenyessmehot/

Ditt Hex-ID: 1100001447b6859

Vad är din discord tagg? nimeon_

Vem var det som bannade dig? D.M5AN

Bild på banmeddelande: asddde.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom han ansåg att jag lall tazade men jag tror inte staffen speccade från hela scenariot utom bara valde goto mitt id och såg exakt när jag tazade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och patrullerade klockan 05.00 alltså väldigt få aktiva på serven, jag hamnar på bensin macken i groove och ser två personslåss han med svart och han med grön. Jag hade redan snackat med dem och då var det löst och kände att ingen arrest behövdes tills dom började bråka igen och då skulle jag taza han i grönt eftersom han attackerade först men missade och prickade hans vän i rullstol och just där blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktiv ban eftersom alla kan göra misstag och råka taza fel och det är en helt mänsklig grej. Och om personen som speccade varit med under hela scenariot hade staffen agerat annorlunda och inte bannat mig för jag lallade inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men det var längesen och jag har tagit lärdom utav mina bans har inga senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använda mig utav batong eller tacklat individen iställer för att använda tazern, Men jag hade inte kunnat agera jätte mycket annorlunda med tanke på att jag blev bannad direkt när jag tazade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att alltid vara säker innan jag tazar så jag inte tazar fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes klippet från staffens perpektiv är här, https://medal.tv/games/gta-v/clips/ik6WrYw3GfwS2-4i8/d1337dVWc1Cd?invite=cr-MSxQQkIsMTM1MTA5MzQyLA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka