Nekad Nima | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nima

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? .oliver8295

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nima Bää och hans ålder är 25 år. Han kommer från Sverige och har bott i Stockholm hela sitt liv. I Stockholm växte han upp med sin mamma och pappa och sin brorsa. När han var 7 år så skedde en olycka där hans mamma dog. Det gjorde att honom till en person som är väldigt försiktig genom att tänka på konsekvenserna hela tiden. Intressen som han har hjälpa till att laga bilar. Även om han är blyg så gillar han att prata med folk när han jobbar. Drömmen som han har är att resa till Thailand i en månad med det är svårt för han har inte så mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med saker till servens RP. Jag kommer göra min karaktär till en trevlig person som många kommer vilja prata med. Många kommer att lita på honom och vilja umgås med honom. På fritiden kommer han att vara mycket på stan och försöka hitta nya vänner även om han är väldigt blyg.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man gör tvärtemot RP. Istället så kan man göra det roligare genom att man gör bra scenarion. Man ska inte tänka på om man vinner ett scenario eller inte utan det är bara kul om man gör det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. NLR är en regel som innebär att du inte minns saker från som hände precis innan du dog. Sunt Förnuft det är grunden till alla regler du ska använda ditt egna omdöme för att fatta rimliga och rättvisa beslut så att det blir rimligt och realistiskt. FEARRP är en regel som innebär att du hela tiden ska värna om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är bra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka