Accepterad Nima | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nima

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199683580176/

Ditt Hex-ID: steam:110000166b7b110

Vad är din discord tagg? .oliver8295

Vem var det som bannade dig? abor3d_0

Bild på banmeddelande: 7C910237-13FC-4410-BE5B-898B931EDE10.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog upp mobilen när jag var död vilket man inte får vilket jag nu i efterhand förstår varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte bil med min kompis och hade inte bälte på mig så vi buggades ut då blev jag arg och började skicka massa reports men som jag visste så svara dom att jag skulle rpa på det. då valde jag ett dumt val och tog upp mobilen vilket man verkligen inte får och det är inte realistiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt rätt att banna mig eftersom jag gjorde sånt fel men om ni kollar från min sida att det kom precis in ett nytt script som jag dog av det gjorde att jag blev arg vilket gjorde att jag inte tänkte på konsekvenserna av de jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en gång var ja i ett gänghus där de sköts när jag inte var kriminell.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade jag hamlat i samma situation igen hade jag såklart inte tagit upp telefonen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska ta upp telefonen när man är död och att man ska rpa medvetslös.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka