- Meddelanden
- 60
- Reaction score
- 1
Åtgärds-referens
ID: 2089 — Mild (3p)
Typ: Mild FearRP (§ 4.1d)
Anledning: 2 personer riktar mot honom på lagom avstånd och han väljer att skjuta istället för att värna om hans liv.
Personal: mnky
Datum: 2026-04-26
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag dödar en kille sedan kommer hans vänner mot mig och jag dödar dom också, Och detta fick jag fear rp för och ni kan se från mitt perspektiv att de inte är fear rp och nu har jag alla mina roller indragna trots jag lagt mycket pengar på servern pågrund av dom här poängen. pratade just nu med alec i sup och han höll med mig att denna ban är felaktig och jag har fått indragna roller pågrund av detta.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Läs överraden! jag håller med om att det är problematiskt att jag uppnått dessa poäng men jag har en diagnos som gör att jag har lite sämre kontroll över mig själv. håller med om att återgärderna jag fått på de senaste bannen men de är just pågrund av denna ban jag fått indragna roller för och denna ban är helt fel. åter igen jag tar fullt ansvar av dom andra bannsen jag fått och tycker det är problematiskt att jag uppnått dessa poäng. Men de är just pga av denna ban jag fått indragna roller vilket jag tycker är fel vilket även alec tyckte i sup och därför skriver jag denna överklagan.
Kan mod+samt krim ansvarig ta denna överklagan med tanke på att jag lagt ganska mycket pengar på denna servern. och det är inte några grova regelbrott jag begått ganska milda med jag håller men om att detta är problematiskt att jag uppnått så här mycket poäng.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mCN8DTURQkvX09CDH?invite=cr-MSw0bm8sMjMwODQzMTY0
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja