Nilzzon | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilzzon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/S1mplyTh3B3st/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Nilsson#5784

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Namnet är Charles Dahl. Charles har jobbat som elektriker hela sitt vuxna liv sen han tog studenten och innan dess haft en karriär inom racing och kört i höga divisioner i gokart racing. Charles har inga barn men ett ex vid namn Katarina som precis har lämnat honom. Charles som jobbar som elektriker har det nu därför svårt att få ekonomin att gå runt och suget efter snabba bilar lever kvar. Charles har därför övergått ifrån att vara elektriker på heltid till att bli en mer gateintresserad person där han om nätterna ofta är ute och kör olagliga streetrace med blåljus tätt efter. Charles är en oerhört skicklig förare som på nattetid kör för allt vad tygen håller för att smita ifrån lagens långa arm. Under dagarna så jobbar Charles under bolaget Electric Executable som installatör och montör av olika tekniska apparater. Det många inte vet är att det enda Charles vill är att tjäna pengar på sin förar karriär. Charles drömmer om att en dag äga en ferrari och köra ett varv på den italienska banan Monza i Italien. Charles lever i en värld där stora summor pengar används något som Charles inte har. men för att fortsätta leva sin dröm så har Charles skyhöga obetalda räkningar på lån han tvingas ta för att fortsätta leva sin dröm.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att jag är tillräckligt gammal och erfaren för att bjuda på en rolig inlevelse med utvecklade scenarion och situationer. Jag har spelat på en mängd olika serverar både svenska och engelska och vet vad sunt förnuft innebär, Jag känner tre personer som spelar aktivt på servern och vill gärna kunna ansluta till dem. Jag kan alla regler och kommer om jag bli accepterad att spela så ofta jag kan. Jag vill lyfta servern och skapa en ny genre som nattracer där olagligt modifierade bilar dominerar gatan nattetid.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är en rolig person som är väldigt snäll och respekterar alla andras RP. jag sätter RPt först och prioriterar att alla får det så roligt som möjligt i alla olika scenarion. som tidigare sagt så har jag stor erfarenhet och vill lyfta streetracingen på servern med mål om att det ska skapas ett lite hemligt natt RP där snabba olagligt trimmade bilar dominerar på gatan nattetid. (självklart används inte dessa bilar i allmänt syfte) Tror att det kan bli en hel del kul jakter och självklart kommer jag att respektera allmänheten så jag inte VDMar någon om bilen kör väldigt fort

Hur hittade du Unive? Blev tipsade av mina kompisar som redan etablerat sig på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli respekterad av en väldigt liten grupp individer som vet vem jag är. Att bjuda på roliga scenarion och verkligen leva mig in i den karaktär jag spelar. Att kunna bli anlitad av olika kriminella grupper som ska utföra farliga uppdrag och är i behov av en get away driver...

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan förtillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka