Nilzzon | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilzzon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/S1mplyTh3B3st/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Nilsson#5784

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Namnet är Charles Dahl. Charles har jobbat som elektriker hela sitt vuxna liv sen han tog studenten och innan dess haft en karriär inom racing och kört i höga divisioner i gokart racing. Charles har inga barn men ett ex vid namn Katarina som precis har lämnat honom. Charles som jobbar som elektriker har det nu därför svårt att få ekonomin att gå runt och suget efter snabba bilar lever kvar. Charles har därför övergått ifrån att vara elektriker på heltid till att bli en mer gateintresserad person där han om nätterna ofta är ute och kör olagliga streetrace med blåljus tätt efter. Charles är en oerhört skicklig förare som på nattetid kör för allt vad tygen håller för att smita ifrån lagens långa arm. Under dagarna så jobbar Charles under bolaget Electric Executable som installatör och montör av olika tekniska apparater. Det många inte vet är att det enda Charles vill är att tjäna pengar på sin förar karriär. Charles drömmer om att en dag äga en ferrari och köra ett varv på den italienska banan Monza i Italien. Charles lever i en värld där stora summor pengar används något som Charles inte har. men för att fortsätta leva sin dröm så har Charles skyhöga obetalda räkningar på lån han tvingas ta för att fortsätta leva sin dröm.