Nekad NILZ07 | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NILZ07

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198810657029/screenshots/

Ditt Hex-ID: 110000132aff105

Vad är din discord tagg? eriknils07#2560

Vem var det som bannade dig? wille03

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bär tjänstevapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag använde ett tjänste vapen som var fel av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en man försökte sno min bil så jag drog fram en tazer och försökte skjuta honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var väll inte en felaktigt egentligen för det var ju mitt fela att jag tog fram en tazer public vilket var jävligt dumt av och jag lovar att det aldrig kommer hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var för jag gjorde fel och därmed blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde gjort så att jag inte tog fram tjänste vapnet över huvud taget och slagit honom med händerna eller bara kört därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka innan jag gör saker och att prata innan jag slår eller skjuter jag lovar att det aldrig kommer hända igen

(SKRIV ANLEDNING IFALL NI VÄLJER ATT INTE UNBANNA TACK)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka