Nekad NILZ07 | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NILZ07

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198810657029/screenshots/

Ditt Hex-ID: 110000132aff105

Vad är din discord tagg? eriknils07#2560

Vem var det som bannade dig? wille03

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bär tjänstevapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag använde tazer vilket man inte får

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en man försökte sno min bil och jag hade en tazer och jag tänkte hota han med att om han inte hoppade ut så skulle jag skjuta honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för det står inte i reglerna att man inte får använda tjänstevapen så jag viste inte det så jag ber om ursäkt och hoppas ni unbanar mig för multistaden är en riktigt bra server att köra på och älskar den

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm och rdm det var i början när jag var ny och kunde reglerna lite dålig men ja jag har lärt mig efter de bansen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för det var inget jag viste att man inte fick ha tjänstevapen men jag hoppas att ni förstår mig och vill hjälpa mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte får använda tjänstevapen (SRIV ANLEDNING IFALL NI VÄLJER ATT NEKA DENNA)

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top