Nekad nilswaw | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nilswaw

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198035408423/

Ditt Hex-ID: 1100001047A9627

Vad är din discord tagg? nils#7626

Vem var det som bannade dig? streamsniping

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: streamsniping ~Spozee Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de trodde att jag skulle förstöra för streamern men jag åkte bara runt så snälla stäng av bannlysningen för den var felaktig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte runt i min kompis volvo sedan så blev vi bara kickade och så stod det att de var permanent ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja bannlysningen var felaktig för jag min kompis bara åkte runt och gled runt i hans Volvo som hade köpt sen så bara blev vi kickade och så stod det att vi hade blivit bannade från servern permanent att det är väldigt tråkigt efter som att servern är så rolig men den är också ganska känslig vilket är ganska dåligt och jag känner att vi inte har gjort någonting fel så att det känns lite orättvist att vi ska bli bannad för det

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en bannlysning tidigare som var en timme eftersom att en gång blev rånad på 240000 och mobil och bilnycklar sedan så skulle jag prata med polisen om det och då blev kickad och så stod det att jag hade blivit bannad i en timme

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej något annorlunda hade jag inte kunnat göra eftersom att vi gjorde ingenting fel det vi bara åkte runt och sen så kommer vi till vanliga menyn och sen så står det att vi hade blivit bannade och Jag vet inte att vi gjort något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltså nej jag har inte lärt mig någonting annorlunda eftersom jag vet inte ens varför jag blev bannad

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka