Nekad Nilsson_ | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson_

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Arvid

Vad heter du på discord? nilsson23

Hur gammal är du? 16/07

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan juni 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Unive Forum Nilsson_ Ansök till chef-jobb - Arkiv Nekad Nilsson_ | Chef-jobb ansökan [SJV] [LUDDE] Trådskapare Nilsson_ Start datum 21 Januari 2024 Ej öppet för ytterligare svar. Hoppa till nytt Kolla 21 JANUARI 2024 ADD BOOKMARK #1 Nilsson_ Nilsson_ Medlem Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionssjukvården Vad heter du IRL? Arvid Vad heter du på discord? nilsson23 Hur gammal är du? 07, 16 Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Juni 2021. Har varit medlem mestadels av tiden då jag även varit staff och jobb ansvarig under den tiden. Hur rollspelar du på servern? Laglig Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill just bli chef på sjukvården för att kunna få igång aktiviteten där igen. Efter att både ha varit polis och kriminell så tycker jag det är väldigt tråkigt och gör rpn mycket dåligare varje gång man måste lämna in tex en skott skadad person till Svetlana hela tiden. Om jag blir chef ska jag ha mycket aktivitet inom SJV så man hela tiden slipper lämna in till Svetlana. Jag kommer t sjukvårds rpn till en ny nivå med mycket utbildningar och lära dem lite högre uppsatta lite mer komplicerade sakerna. Jag ska hålla mycket utbildningar om hur man te.x opererar en person beroende på vad man behöver operera. Jag ska ha lite som polisen att man har lite olika enhetschefer som håller utbildningar. Dvs att dem håller tex utbildningar för mc, helikopter osv. Jag ska göra en rensning på alla onödiga roller i discorden men även ha kvar dem flesta. Jag ska ha en stabil ledning och administration som hjälper till att ta beslut inom SJV. Samma med rekryteringen. Där ska jag ha några stabila personer som anställer personal till sjukvården. Som chef ska jag bidra med en bra rp för att få så alla parter ska ha kul när dem rpar. Jag ska även hålla en hel del möten. Både in-game och i discord. Dem mötena som hålla i discord ska mest vara en inriktning på korruption inom yrke och hur man rpar som sjukvårdare och att använda sig av /me är väldigt viktigt. Mötena in-game ska hållas 1-2 gånger i veckan där vi ska gå igenom hur allt går och vad vi ska förbättra osv. Om jag blir chef ska jag även ha liten resursfördelning. Dvs att jag har några som jobbar i sandy, några i paleto, några i stan och sedan så vi har folk på båda sjukhusen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom just SJV yrket har jag ganska mycket erfarenheter då jag är föredetta sjukvårdare och tog en del utbildningar osv. Jag är just nu polis där jag lärt mig en del sjukvårds relaterade saker också. Inom chefs positionen har jag mycket erfarenheter då jag suttit med i polisledningen när det var ca 200 poliser. Jag har även varit chef över Inquisitor och Mekonomen så jag har koll på /openpanel menyn osv. Blev även tillsammans med en satt som Rekryteringschef av den tidigare chefen för att få upp aktiviteten där. ( Den chefen valdes av LUDDE)

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 4-8h
Helger: 8-14h
Lov: Ingen tid, så länge jag bara orkar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

-rep tycker inte att han borde bli det där han borde vara kunnig inom sjukvårdskunskap och medecin + det enda man lär sig från polisens sjukvård är att sätta på tryckförband och ge luktsalt fy fan hade en väldigt högt uppsatt säga jag gjorde dåligt jobb för jag rpa bra där sätt ingen utveckling på sjukvården hos dig bara anställa folk och tror dem kommer fixa allt ni har haft värst aktivtet hos er på rekryteringen sen jag lämna så hålde jag upp enheten helt okej, + brosan skriver massa onödigt på ansökan så det ser ut som det är jätte mycket fast det är inte så mycket samt jappar personen om polisen och hur det gör med sjukvården, sjukvården söker en chef som har kunskaper och en chef som kan utveckla rp + chefen som valdes ur ludde blev helt chaos för att han sa själv i möte han skulle ha folk som assisterar inget illa mot han fast han kunde inte mycket om sjukvården + han är väldigt upptagen irl med sitt eget jobb så han var bara chef i 1 vecka och han gjorde knappt något för att utveckla sjukvården bara gjorde det värre och svårare för nya folk vi behöver en chef som har kunskaper och inte erfarenhet från ett annat jobb och det behövs inte möten hela tiden folk kommer efter ett tag ignorera den och verkar inte ha mycket erfarenheter hos sjukvård

// mvh Stinkyy1

Senast ändrad:
-rep tycker inte att han borde bli det där han borde vara kunnig inom sjukvårdskunskap och medecin + det enda man lär sig från polisens sjukvård är att sätta på tryckförband och ge luktsalt fy fan hade en väldigt högt uppsatt säga jag gjorde dåligt jobb för jag rpa bra där sätt ingen utveckling på sjukvården hos dig bara anställa folk och tror dem kommer fixa allt ni har haft värst aktivtet hos er på rekryteringen sen jag lämna så hålde jag upp enheten helt okej, + brosan skriver massa onödigt på ansökan så det ser ut som det är jätte mycket fast det är inte så mycket samt jappar personen om polisen och hur det gör med sjukvården, sjukvården söker en chef som har kunskaper och en chef som kan utveckla rp + chefen som valdes ur ludde blev helt chaos för att han sa själv i möte han skulle ha folk som assisterar inget illa mot han fast han kunde inte mycket om sjukvården + han är väldigt upptagen irl med sitt eget jobb så han var bara chef i 1 vecka och han gjorde knappt något för att utveckla sjukvården bara gjorde det värre och svårare för nya folk vi behöver en chef som har kunskaper och inte erfarenhet från ett annat jobb och det behövs inte möten hela tiden folk kommer efter ett tag ignorera den och verkar inte ha mycket erfarenheter hos sjukvård

// mvh Stinkyy1

Hej Stinkyy1,
har du ens läst min ansökan eller är du bara avundsjuk att jag fick ett högre ansvar än dig när en ny chef kom? För det första så är jag 16 och har inget irl jobb med en hög position som den förra chefen hade. För det andra så har jag inte sagt att jag endast kan grunderna inom sjukvården då jag tidigare varit Regionschef och styrelse och tagit alla utbildningar som går att ta. Hoppas detta ändrade din syn på hur du ser folk lyckas istället för att försöka få ner folk under vattenytan när dem är påväg högre upp än dig. Då jag sett i chatter sen en vecka tillbaka att det varit en hel del avundsjuka.😜

Allt gott
Arvid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka