- Meddelanden
- 239
- Reaction score
- 13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstolen
Vad heter du IRL? Arvid
Vad heter du på discord? Nilsson#7498
Hur gammal är du? 15, 07
Hur länge har du spelat på Unive? Sammanlagt i 1,8 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Varför jag väljer att ansöka för att bli chef på just domstolen är för jag anser att det är ett viktigt jobb för rpn. Som domstolschef ska jag göra allt jag kan för att få upp aktiviteten inom yrket då jag i nuläget är polis och själv vet hur tråkigt det är när poliserna måste göra allt på egen hand utan att kunna kontakta domstolen. I samma sväng som jag anställer mer personal till domstolen kommer jag själv försöka att hålla en så god aktivitet som möjligt som domstolschef så rp nivån kan öka mer och mer mellan polis, kriminella och domstolen då såklart
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har adlrig jobbat på domstolen tidigare med ska nog kunna lösa arbetet ändå eftersom jag varit polis i sammanlagt 1,4 år på unive så har varit med på en hel del rättegångar osv så kan allt sådant
Hur ofta kommer du vara inne? har inga exakta tider men så mycket jag bara kan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Arvid
Vad heter du på discord? Nilsson#7498
Hur gammal är du? 15, 07
Hur länge har du spelat på Unive? Sammanlagt i 1,8 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Varför jag väljer att ansöka för att bli chef på just domstolen är för jag anser att det är ett viktigt jobb för rpn. Som domstolschef ska jag göra allt jag kan för att få upp aktiviteten inom yrket då jag i nuläget är polis och själv vet hur tråkigt det är när poliserna måste göra allt på egen hand utan att kunna kontakta domstolen. I samma sväng som jag anställer mer personal till domstolen kommer jag själv försöka att hålla en så god aktivitet som möjligt som domstolschef så rp nivån kan öka mer och mer mellan polis, kriminella och domstolen då såklart
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har adlrig jobbat på domstolen tidigare med ska nog kunna lösa arbetet ändå eftersom jag varit polis i sammanlagt 1,4 år på unive så har varit med på en hel del rättegångar osv så kan allt sådant
Hur ofta kommer du vara inne? har inga exakta tider men så mycket jag bara kan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja