Accepterad Nilsson26 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson26

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Nilsson26

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jonte246/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan/Jonte

Vad är ditt discord namn? Nilsson#1760

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en Fattig grabb som tar sig upp i världen genom både kriminella och lagliga aktiviterter. Han är en grym förare och bra på att sälja saker. HAns föräldrar dog i en plan crash och den ända han har är sin vän Kalle planka. Ända sen föräldrarna dog har han varit konstig han tar vissa risker som man inte borde ta. Han är frustrerad och ledsen. Han tycker om att slåss och att jobba på bilar. Hans dröm är att bli en mekaniker och sälja alla droger. Han vill bli välkänd och ha ett gäng. Han är 30 år och ändå gången polisen lyckats fånga honom var en gång. Annars hatar han polisen och rymmer ofta iväg. Han är smart och tänker out side the box så att säga vilket är en stor fördel.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är grym på Roleplay och kommer göra flera roliga rp scener som stora polis jakter och rån. Streetraces med mera. Jag tycker det är kul och åka i en grupp och leka som vi bestämmer över världen. Jag abusar inte kraften av whitelist utan kommer spela som jag är en vanlig spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att den här servern är lätt en av de bättre på FiveM och att de kommer få mig att spela ännu mer nu. Jag kanske spelar 5 timmar per dag o om jag får whitelist kan de ge mig mer motivation och göra så jag spelar kanske 10h per dag.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 539H

Hur hittade du Multistaden? Jag o min kompis letade efter en server vi kunde spela länge på och då såg vi den hära och började spela. Sen fastnade vi bara.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej eller jo men det var för att en annan kille kastade en massa tårgas o då åkte jag förbi i fel tillfälle och blev bannad från ingenstans

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope bara Multistaden fast kanske går in på carolina för att sepla lite o ha kul eller någon driftserver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka