Nekad Nilsson2001 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson2001

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? nilsson1329

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lasse Olsson 30+

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, Ordning & moralisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gammal polis som har druckit allt för mycket jack, Men en sak han kan är lag & ordning. Följer man inte lag & ordning då blir de böter & eventuellt ett ryck i örat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett gött & roligt polisärt rp där man kommer ha kul med lasse & få smaka på hans goda kunskaper inom rättsväsendet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ge & ta handlar väll allt om. Man ger bra rp ovasett vinst eller förlust till motparten

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aa, En gång flög jag med bilen ner från en bro. Detta var 9 år sen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, NLR, FEARRP, OSV OSV

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är 23 år gammal & veteran i gamet. Länge sen jag spelar rp men vill ha nånstans att börja med mitt polis rp igen. Som kommer få skitungarna att passa sig ingame.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej tagit i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka