Nekad Nilsson14 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson14

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Nilsson#2458

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hussein Haddad. Han är född 2002 i syrien. Innan han kom till sverige upplevde han väldigt grova saker som Skottlossning, döda kropp och förlorat sin bror. Han flytta till sverige med hans Mamma, storasyster och lillebror. Hans pappa fick inte följa med till sverige. Hassan och hans familj bodde i ett område med mycket brott, Hassan började som ung att snatta och råna småbarn. När han började i 9an sluta han med allt kriminellt och börja satsa på skolan. Han sluta skolan med en merit poäng av 270. Han börja gymnasiet men det gick inte så bra för han så han hoppa av. Han börja med det kriminella igen och fick massor med pengar. Han använde dessa pengar för att flytta till ett rikare ställe. Det var så han kom till unive. I denna staden så gör han allt möjligt, han gör kriminella saker, han umgås med sin bror och ibland håller han på med bilen. Bilar är en av Husseins största intressen. Hans dröm bil är en c63. Hussein är Allvarlig, Effektiv, Ekonomisk, Energisk och Ansvarsfull.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska sköta mig riktigt bra och ta det seriöst när jag rpar och även hjälpa servern med att rapptera om det finns någon som inte följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? bet betyder att man inte spelar för att du själv ska ha roligt men att andra också ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? genom en polare

Nekad, Vad kan du bidra med till serverns RP, Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka