Accepterad nilsson132 | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilsson132

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Nilsson

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammed Ali 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, lojal, envis.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Mohammed växte upp i en förort där livet ofta var tufft. Med en ensamstående mamma och två småsyskon tog han tidigt ansvar hemma. Han lärde sig att stå upp för andra, särskilt när något var orättvist. Skolan var både en chans och en kamp – han var smart, men hamnade ofta i bråk när han försvarade andra. Framtidsplaner: Nu är han i 20-årsåldern och studerar för att bli advokat. Hans mål är att hjälpa ungdomar som hamnat fel, och att förändra systemet inifrån. På fritiden jobbar han ideellt på ett ungdomscenter och drömmer om att en dag starta ett eget – ett tryggt ställe där unga kan få hjälp, stöd och känna hopp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och realistiskt RP. Min karaktär har en tydlig bakgrund och mål, vilket skapar bra spel med andra. Jag gillar att samarbeta, bygga storylines och göra RP roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte alltid försöker vinna för din egen karaktär, utan ser till att det blir roligt för den andra spelaren också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Fearrp, metagaming osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Utveckla:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Du har 24 timmar på dig att svara på denna kommentar innan den blir automatiskt nekad
Samt pinga mig i dc

Jag bidrar med seriöst och realistiskt rollspel där min karaktär har en tydlig bakgrund, personlighet och egna mål. Det gör att spelet känns mer levande och att andra lättare kan spela med. Jag tycker om att samarbeta med andra spelare, bygga berättelser tillsammans och skapa minnesvärda stunder. För mig är det viktigt att alla har roligt och känner sig delaktiga. Jag försöker alltid anpassa mig till situationen och hjälpa till att göra rollspelandet intressant för hela gruppen.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka