Nekad Nilsson07 | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson07

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Nilsson♡#8708

Hur gammal är du? 2007/15

Hur många timmar har du på Fivem? 1090+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför just jag vill bli chef är för att jag vill ta plats i chef arbets miljön och fylla ut servern så att unive kommer ha en chef som kommer ta hand om detta jobbet. jag vill va chef för att kunna hjälpa servern o ta hand om jobbet, jag vill som sagt hjälpa servern och ha en kunnig chef över detta jobbet, jag vill att detta jobbet ska vara under kontroll samt att den kunnig chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har inte direkt erfarenheter om just qpark chef jobbet men jag vet hur man gör och hur man rpar som de, jag har mycket erfarenheter inom chef yrket och att jag kan ta intervjuer mycket bra. jag kan mycket om fakruta systemet, och hur man kör bil jag kan känna efter om hur mycket folk ska ha i pakerings böter o sånt. jag kan har som sagt erfarenheter om chef yrket och jag kan ta intervju bra, känna efter om folk passar in i jobbet, om de är sociala och aktiva. Jag kommer ha krav som ooc mogen, aktiv, social, rolig ig 25+, B körkort, social, inte jobba för lön.

Berskiv din karaktär? Han heter Bosse Nilsson 26 år gammal född i malmö. Bosse var bara 6 år när hans mamma lämna han. det var bara han och sin pappa Martin. Hans pappa hade problem med alkohol och inte kunde ta hand om Bosse. Bosse ville inte säga det till sina kompisar eller till någon. alla trodde att Bosse hade så bra och att han hade allt som det ska där hemma. Men en dag när Bosse kom hem från skolan så ser han att sin pappa ligger på golvet, blod fårn munnen, en flaska sprit brevid säg och en kniv i handen. Bosse börja gråta o stängde dörren. Bosse tog upp sin telefon och ringde 112. När sjukvårdare och polis kom till plats så satt Bosse utanför lägenhets dörren gråtandes. En polis kom upp till han och frågade vad som hände, Bosse sa "han är död"... Bosse var helt förstörd, ingen mamma, ingen pappa. Bosse har ingenstanns att bo. polisen tog Bosse i handen och gick ner från trappan. Bosse kunde inte tänka på nått annat än sin pappa. Bosse var 13 år gammal. han bodde på ett familjehem där han fick mat, vänner och en ny familj. just nu tänkte inte Bosse på sin pappa längre utan försökte fokusera på skolan igen. Bosse ville bli pakeringböterr. Bosse läste o läste. När bosse gick ut skolan fick han en utbildning till pakeringsböterr och söker nu jobb till qpark...

Hur ofta kommer du vara inne? typ varje dag om jag inte är med vänner eller spela handboll

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Vidare till muntlig, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig, Lycka till!

MVH GUZZ#7387

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka