Nekad Nilsskog | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsskog

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fille.07

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Nils Skog och är 23 år, snart fyller 24. Han är född i Frankrike och flyttade till Sverige som barn. För närvarande arbetar han inom DHL och söker efter ett mer givande jobb. Nils har genomlevt svåra tider, förlorat hela sin familj i en tragisk händelse i Afrika när han var barn och har alltid kämpat med ekonomin. Trots livets prövningar är Nils en målmedveten individ med stora drömmar. Hans stora passion för bilar genomsyrar hans tillvaro, och hans dröm är att äga en BMW M4. Att köra bil, bada, simma och åka snabba bilar är några av de aktiviteter som ger honom glädje och en känsla av frihet. Nils strävar efter att bli mekaniker när han blir äldre och sätter upp höga mål för sig själv, med önskan att arbeta hårt och tjäna en betydande summa pengar. Hans kulinariska njutning inkluderar sniglar, särskilt en fet anrättning av antrikot tillagad medium rare för extra saftighet. Han har även en passion för vintersporter som snowboard och skidor, aktiviteter han ägnat sig åt sedan sin tidiga barndom i Sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med en högkvalitativ och stabil nivå av rollspel där det blir en njutbar upplevelse för båda parter. Min förmåga att skapa en engagerande och social rollspelsmiljö kommer till uttryck genom att jag gärna assisterar andra när de ställer frågor om platser eller situationer, och jag är beredd att guida dem genom en interaktiv och social rollspelsupplevelse. Dessutom kommer jag att vara till hjälp för de som är nya inom rollspelsgemenskapen genom att dela med mig av regler och ge råd om hur man kan förbättra och fördjupa sitt rollspel på ett realistiskt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om någon riktar sig mot mig, istället för att bara dra därifrån, kan jag hoppa ut och skapa en mer social rollspelsinteraktion med den andra parten för att göra det underhållande för oss båda. Om det handlar om att förhandla med polisen under ett butiksrån, strävar jag efter att göra det roligt och givande för alla inblandade, undvikande av orimliga krav och istället fokuserande på att skapa en realistisk och engagerande rollspelsupplevelse för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Cop baiting innebär att aktivt söka polisens uppmärksamhet, försöka bli förföljd och engagera sig i situationer där polisen blir inblandad. NLR (New Life Rule) innebär att man inte ska minnas hur man dog eller vem som dödade en i en tidigare rollspelssituation. Metagaming är när man använder information från out-of-character (OOC) källor som Discord, Snapchat, meddelanden eller Instagram för att påverka sitt in-game beteende. Powergaming inträffar när man inte rollspelar konsekvenserna av skador, till exempel att bli allvarligt skadad och ändå stå upp som om inget har hänt. Det kan även inkludera att inte riktigt reagera på smärta eller skada genom endast att säga "aj" eller "agh" utan att återspegla realistiskt lidande eller konsekvenser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte så mycket men jag kan lite om det och kan lära mig mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet hur man rpar och vad man gör på Unive.

Nekad.
Anledning:
Texten slår ut i AI-kontrollen. Misstänkt skriven av AI. Skriv om med egna ord.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka