Accepterad Nilsskog | Ban Överklagan [AceFaide]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsskog

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199134119395/

Ditt Hex-ID: 110000145f795e3

Vad är din discord tagg? Fille.07

Vem var det som bannade dig? AceFaide

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-22 231203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krocka in i min bil för jag ville ha den i garaget och den var typ buggad och ville inte flytta på sig och då gjorde jag det flera gånger och jag rpa då när jag krocka hårt in i bilen men inte när det var en lätt krock så det var därför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil gick sönder och jag skulle ställa in deni garaget men den var typ buggad och gick inte ens o knuffa den så då tog jag en bil och körde in i bilen så jag skulle kunna ställa in den i garaget och det vart dumt av mig att göra det utan att rpa bra och jag ångrar det verkligen och det kommer inte ske igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt bann och jag är skyldig men ändå inte helt för jag rpa ändå lite när det var en hård krock men annars inte så jag förstår varför man banna mig och det var rätt och det kommer absolut inte hända igen och jag kommer tänka extra mycket på det nu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare för lite saker när jag inte var medlem men då visste jag inte hur man rpa men nu gör jag sen vart jag p-bannad en gång för att jag hade vapen utan krim men jag har absolut lärt mig av mina misstag och det jag har blivit bannad för tidigare har inte skett igen och detta kommer inte ske igewn och jag ångrar mig verkligen och jag ska nu i framtiden rpa ännu bättre och göra unive bättre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha rpat bättre och bara skitit i min bil och gått vidare men det gjorde jag inte och jag ångrar mig men ja det är väll vad jag kunde ha gjort annorlunda det finns inte så mycket mer o säga än att jag kunde bara ha rpat bättre eller skitit i bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig av denna ban och det kommer absolut inte ske igen och jag kommer tänka på det och jag är verkligen ledsen över det och jag tycker det är bra att staffsen i unive är väldigt aktiva och gör sitt arbete bra. Det får folk som mig att verkligen lära sig att vissa saker ska man bara inte göra i en rp server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka