Nekad nilspung | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nilspung

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199089316814/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer Gillholm

Vad är ditt discord namn? pungnisse#4767

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Göransson och just nu för tillfället är han anställd som postnord AB, Bengt Göransson växte upp i en håla utanför Göteborg och med dessutom ett väldigt stort kompis gäng som gillar att göra små bus med grabbarna. min karaktär är också väldigt nyfiken på vad som händer runt om i världen så han gillar liksom att utforska och hitta nya saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min anledning till att jag vill bli medlem är för att jag ska kunna få tillgång till mer grejer exempelvis få tillgång till Twitter för att enklare få tag i folk genom att skriva i Twitter och fråga runt och dessutom ifall du börjar jobba bra och tjäna dina pengar så kan du senare köpa fina bilar och med det kan du skriva i Twitter ifall du säljer liksom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag har hört att det är en väldigt bra för att det är en server med en väldigt hög RP nivå och dessutom att det är väldigt aktiv och bra server det är liksom som minst 100 personer inne. inne. Och dessutom att det är Sveriges största server.

Hur hittade du Unive? Blivit tipsad av en kompis och dessutom sett en streamer på twitch streamat servern och den verkar väldigt intressant och rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är kunna RP: a på en riktigt hög nivå och kunna komma långt i min RP. Och sedan skaffa mig ett riktigt bra jobb jag kan få in en riktigt bra ekonomi på för att sedan köpa mig riktigt fina bilar och bygga upp mitt garage till ett av det mäktigaste på servern. Mitt största mål är att någon gång kunna få bli en medlem att något slags gäng för det verkar vara bland det roligaste som finns.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att någon gång få tillgång eller bli erbjuden att gå med i ett gäng och liksom bli kriminella. och utföra riktigt roliga och spännande uppdrag.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället endast aktiv på Unive.

Tillbaka