Accepterad nilsodman | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilsodman

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198887808693/

Ditt Hex-ID: 110000137492eb5

Vad är din discord tagg? 2Face_Mother_Fucker#2743

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: ~Wagner. Återstår: 9 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog min bil ifrån motellet till The Palace. Jag gick in dit (såg ingen på utsidan), när jag var där inne såg jag att ingen var där och tänkte att det var fel på fivem och att jag behövde starta om Fivem. Jag gick ut från The Palace och blev direkt kickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kan ha varit en rätt ban, om det t.ex. stod en vakt som sa att jag inte fick gå in eller liknande. Men jag kunde som sagt inte se någon.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag visste inte att det var fel på Fivem förrän jag gick in på the palace.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att om jag inte ser någon alls, så borde jag starta om min klient.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka