Accepterad Nilslund | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilslund

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198160349688/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? N15#2627

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Jag heter Ante bergström jag är 26 år gammal. i dagsläget är jag en hårt arbetande lastbilschaufför på postnord och har jobbat där ett bra tag. Jag var arbetslös för ungefär 1 år sedan och var det i lite mindre än ett halvår under den perioden så var jag väldigt deprimerad eftersom min mamma precis hade gått bort och bara 3 år innan det så gick min pappa bort. Just nu är det bara jag kvar i familjen då jag inte har någon familj kvar. På fritiden brukar jag för det mesta vara ute på stan och kanske ta en kopp kaffe och bara ta det lugnt och njuta av det fina vädret här i Sverige om man nu kan kalla det fint väder. Jag söker även efter en flickvän så det kan hända att jag sitter på tinder lite då och då för att hitta min framtida fru. Lite andra fritidsintressen som jag har är ishockey och golf. Jag har spelat hockey sedan jag var 6 år och har gjort det på elitnivå under mina år som ungdom. Så nu förtiden så brukar jag bara åka på friåkning för att bara njuta av det jag älskade mest i livet vilket är hockey. Golf är också något jag ägnar mig åt då jag och några kompisar började med det för dryga 10 år sedan och sedan dess har jag varit helt fast i det. Jag är en väldigt positiv person som alltid kämpar för rättvisan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har lärt mig reglerna i unive som man måste följa. Jag kan hjälpa Unive med det dom behöver. Jag är en ärlig person och en mogen person så ni kan lita på mig att jag ska följa reglerna som jag måste följa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som mest gör mig intresserat av Unive skulle vara alla jobb man kan få/och alla chanser man har i servern. Jag är också intresserat i Unive för att fö möjligheten att få bli en polis som alla andra serverna inte gav mig.Hur många personer som spelar och hjälper Unive att förbättras.

Hur hittade du Unive? Jag sökte upp svenska på Fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att höja min RP och att ha en realistic rp i en känd server. Mitt andra mål i Unive skulle vara att bli en polis som hjälper personerna som behöver hjälp med nått. Mitt 3 mål skulle vara att träffa så många personer som är lik mig och skapa ett bra och stark vänskap med dom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en aktiv medlem i Unive och att kunna få möjligheten att vara med i en bra och aktiv Discord/Rp server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka