Nekad Nilslund | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nilslund

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198160349688

Ditt Hex-ID: 11000010bed09f8

Vad är din discord tagg? N15#2627

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallar ~Sandberg.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? krockade med en kille så uppfattade det nog so lall med det var det inte för del började lagga och då krockade vi.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bredvid en kille sedan började spelet lagga och då krockade vi och sedan blev vi bannade för lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte för att Staffs uppfattade det nog som lall men det var en krock på grund av lagg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var när jag körde in på mekonomen och visste inte hur man öppnade motorhuven och då blev jag banna. men jag har lärt mig typ allt om unive nu. dem andra två var när jag var ny på servern en av dem var för att jag hoppade in i en killes bil när jag skulle få skjut. och den tredje var för ooc när jag var ny på spelet och hade aldrig spelat roleplay innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat göra något annorlunda för att det laggade och vi krockade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? antagligen så vet jag inte kanske försöka att inte köra bredvid folk för att det kan lagga och då kan man krocka

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka