Nekad Nilslund | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilslund

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198160349688

Ditt Hex-ID: 11000010bed09f8

Vad är din discord tagg? N15#2627

Vem var det som bannade dig? Grisen15

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft och failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Troligen för att dom inte fattade varför jag dödade killen. Men han hade hotat min karaktär under 1veckas tid och då kände sig min karaktär sig så arg att han inte fann någon annan utväg än att döda killen och då så fick jag ett tillfälle som jag tyckte var bra men det var inne i staden så jag blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi fick syn på killen i Sandy sedan följde vi efter honom sedan åkte han till piren och körde på massa bilar och prejade mig och sedan fick vi stop på bilen och dem andra började snacka med grabben men efter som han hade stulit och hotat mig så då skjöt jag honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte den var felaktig för att jag hade en anledning att döda honom för att min karaktär var arg och pressad för att han hade ringt och hotat mig under 1 han hade mitt nummer men jag hade inte hans. Han hade svurit och hotat mig under en och halv veckas tid så då tog ilskan och besvikelsen över för att vi hade varit polare men sedan när han hade snott så blev min karaktär jätte arg och besviken att han inte tänkte att det fanns någon annan utväg än att döda honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag var ny och hoppade in i en killes bil. en gång när jag var på mekonomen och inte kunde öppna motorhuven. Och en gång när jag krockade med en kille för att det laggade när vi körde bredvid varandra och då blev jag bannad gör lall. Och någon gång för ooc när jag var ny på rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i vad killen hade gjort men eftersom vi hade varit vänner så blev jag besviken och arg på honom. Det kändes so om han lurade mig. Men jag hade ju kunnat strunta i det men så tänkte inte jag när adrenalinet kickade in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att man inte ska skjuta någon i staden. Att jag aldrig mer ska låta ilskan och besvikelsen ta över.

Har du läst våra regler? Ja

Snälla kan i unbanna mig jag har lärt mig av vad jag gjorde och har fattat nu. Kommer inte hända igen 100%. Jag fick adrenalin kick av allt han hade gjort mot mig och kände att jag ville hämnas därför gjorde jag som jag gjorde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka